Ramowy program studiów
SEMESTR I
- Psychologiczna diagnostyka kliniczna
- Etyczne problemy związane z diagnostyką psychologiczną
- Kompleksowy model diagnozy przyczyn trudności szkolnych; kryteria diagnostyczne
- Diagnoza rozwoju małego dziecka w warunkach poradni psychologiczno-pedagogicznej – przegląd narzędzi diagnostycznych
- Diagnoza dziecka w kontekście gotowości szkolnej oraz ryzyka specyficznych trudności w nauce
- Diagnoza specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym
- Diagnoza rozwoju kompetencji matematycznych w szkole i poradni psychologiczno-pedagogicznej
- Diagnoza nadpobudliwości psychoruchowej
- Funkcjonalna psychologiczna diagnoza w poradnictwie psychologiczno-pedagogicznym
- Diagnoza systemu rodzinnego
- Zaburzenia rozwoju mowy – diagnostyka
- Całościowe zaburzenia rozwoju – diagnostyka
- Funkcjonalne opiniowanie psychologiczne w świetle obowiązujących przepisów
- Diagnoza rozwoju małego dziecka 0-3 lat
- Diagnoza inteligencji dzieci i młodzieży
- Prowadzenie i formułowanie psychologicznej diagnozy klinicznej
- MMPI-2 jako narzędzie klinicznej diagnozy psychologiczne
- Diagnostyka uzależnień
- Diagnostyka zaburzeń osobowości
- Metody projekcyjne w diagnostyce psychologicznej
- Narzędzia diagnostyki psychologicznej w psychologii zdrowia
SEMESTR III
- Proces diagnostyczny w neuropsychologii klinicznej
- Diagnoza zaburzeń emocjonalno-osobowościowych u osób z uszkodzeniem mózgu
- Neuropsychologiczna diagnostyka różnicowa zespołów otępiennych
- Diagnostyka neuropsychologiczna w neurologii i psychiatrii
- Wybrane problemy neuropsychologii medycznej – diagnostyka zaburzeń behawioralnych w chorobach somatycznych
- Diagnostyka neuropsychologiczna dzieci
- Seminarium dyplomowe